madebygrandma.blogg.se

Jag har slutat att röka och måste ha något att göra, därför syr jag. Jag syr mest babykläder men också till barn, vartefter mina barnbarn växer. Men det finns gränser för hur mycket kläder de hinner använda därför lägger jag ut en del på Tradera.

Barbiekläder på Blocket

Kategori: Allmänt, Barbiekläder

Jag brukar lägga ut det jag syr på Blocket. Priser mellan 45-80 kr per set + portooch 10 % rabatt vid köp av fler än 3 set. Allt det som finns här på bloggen går i princip att köpa, är det sålt så syr jag nytt och det tar ett par dagar innan du får det. 

Jag använder alltid i nya tyger och garner. Min ambition är att sy/ sticka modeller som är lätta att sätta på och ta av för små fingrar. 
Är du intresserad av något av plaggen hör av Dig ! 
Som nybliven pensionär behöver jag ha ngt att göra med all tid jag fått, dessutom är det väldigt roligt. 
Kommentera inlägget här: